Prenos: pogon - zadaj; menjalnik - 8, sekvenčni avtomatski; zavore - hlajeni diski spredaj, hlajeni diski zadaj; gume - 225/50R17; obračalni krog -11,4 m;
Karoserija: 4-vratna, limuzina; segment - D (srednji); mere (d/š/v) - 4709 mm x 1827 mm x 1442 mm; medosna razdalja - 2851 mm; prtljažnik - 480 l; rezervoar - 59 l; masa - 1445 kg; nosilnost 615 kg; skupna dovoljena masa - 2060 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 5,8 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 250 km/h; gorivo: bencin; poraba - 7,2 l/100km / 5,0 l/100km / 5,8 l/100km l/100 km; emisije CO2 - 132 g/km;
BMW je z novo generacijo Serije 3 bližje popolnosti. Že res, da je med tisočerimi okusi bencinoglavcev, Trojko z dolgim sprednjim delom in kratkim previsom jemati bavarski znamki specifično primerno, a ker človeška čutila zaznavajo podrobnosti, je estetski učinek vrhunski.
Malce spremenjeni odbijači paketa M Sport, 19-palčna lita platišča, kovinsko modra barva. Športnost iz 330i s tem paketom odseva daleč naokoli. Športnost paketa M se prenaša tudi v notranjost – športni sedeži, krom, karbonu podoben vzorec na sredinski konzoli, M dodatki v obliki volana, prestavne ročice in prepoznavne trobarvne kombinacije oddelka M.
Tudi klasična notranjost pri BMW-ju ne ostaja več strogo klasična, je pač prilagojena najnovejši generaciji kot jo ima recimo X5. Dokončno so se poslovili klasični merilni in je tudi tu zaslon popolnoma digitaliziran z vso umetelno grafiko na čelu, sredinski infotainment je zdaj malce bolj skrit v armaturko, še vedno ga upravljamo povsem logično z velikim vrtljivim gumbom, je pa nekaj malega spremembe okoli gumbovja za zagon in izbiro voznega režima. S tem da so te gumbe spolirali z ravnino okolice, smo dobili malce bolj estetski output, pa malce manj praktičnega.
Svoje dodajo športni sedeži, udobje je prilagojeno vozniku in sovozniku, kar pomeni, da bo prostora zadaj precej manj, prtljažnika je za 480 litrov, ni malo, ni veliko, pač v slogu ozke nakladalne reže limuzine.
Pod motornim pokrovom je hišni štirivaljni turbo motor s 190 kW (258 KM), ki zna biti zelo uglajen in miren, z osemstopenjsko avtomatiko pa na zahtevo presneto živ in odločen. Do stotice limuzino potegne v 5,8 sekunde in vse tja do elektronsko zavrtih 250 km/h. Ni v njegovi filozofiji, da je športnik, se pa ne sramuje pokazati mišic. Sploh s preklopom v bolj odzivni Sport način, kjer svoje doda M podvozje. Kombinacija ekstremno suverene lege z zadnjim pogonom in prožnega motorja je morda za polovico cene prihajajoče prave beštije M3 celo bolj smiselna za širši razpon ljubiteljev BMW-jev. Namreč, vsaka sekunda pospeška navzdol in vsakih nekaj 10 konjičev motorne moči pomenijo tudi za razred boljšega voznika. Za običajne smrtnike je ta približek več kot odličen.
Tako tekoče, dinamične in športne vožnje med ovinki, ki ni niti preveč brutalna, ne najdete hitro. Iz ovinka v ovinek nemška mehanika kriči po še več. Na srečo je lahko v nasprotno smer avto tudi zelo družinski in potovalen s spodobno nizko porabo 8 litrov in nekaj. Da je tam spredaj sicer v štirivaljno glasni duši nekaj več, tudi pri običajni vožnji spomni predvsem trdo nastavljeno podvozje.
Na krovu je vsa znana elektronika, z najnovejšim infotainmentom in novo podobo, da o ambientalni osvetlitvi in izbiri barv notranjosti ponoči ne govorimo. Za tehnofile so tu še vrhunski laserski žarometi, pri katerih vidimo, kako aktivno tipajo in osvetljujejo točno tisti del polja, ki ga voznik potrebuje, brez da bi motili nasproti vozeče. Tako na vklop dolgih luči lahko dokončno pozabimo. Za konec ne smemo niti mimo še ene nove faze HUD projekcijskega zaslona, ki zdaj že tako dobro prekriva voznikov pogled, da lahko govorimo kar o razširjeni (augmented) resničnosti.
Vse skupaj pa seveda ni poceni – če osnovni 330i stane 45 tisočakov, je začenši z M Sport paketi in vso napredno elektroniko cena skorajda še enkrat višja in se ustavi pri 70 tisočakih. Za Trojko seveda potem fantje dajo še nekaj popusta. Se je pa nova generacija Serije 3 vrnila v precej bolj pestro premium družino. Tu ga čaka odlična (in rahlo pozabljena) Alfa Giulia, po zmogljivostih pa ga prekaša Tesla Model 3. Zverin različnih narodnosti je bilo ob splovitvi prejšnje generacije precej manj. Na srečo je nova Trojka dobro pripravljena, tudi za tiste, ki bi imeli nekaj, kar je M3, pa to ni. Daje pa tak občutek, le manj brutalno.





