Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Ford Focus 1.0 Ecoboost Hybrid Active X
Osnovna cena: 24.040 €
Cena testnega vozila: 27.660 €
videz
LED žarometi
Fordpass aplikacija
uporaben prtljažni prostor
višja oddaljenost karoserije od tal
živahen bencinski motor
multimedijska vsebina ni v slovenščini
končna cena
draga dodatna oprema
visoka poraba ob dinamični vožnji
Tehnični podatki
Motor: 3, vrstni; prostornina - 998 cm3; moč - 114 kW (155 KM) pri 6000 vrt/min; navor 235 Nm pri 2000 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 6, ročni; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 215/55R17; obračalni krog - 11,0 m;
Karoserija: 5-vratna, kombi; segment - C (spodnji srednji); mere (d/š/v) - 4668 mm x 1825 mm x 1511 mm; medosna razdalja - 2700 mm; prtljažnik - 608-1653 l; rezervoar - 52 l; masa - 1283 kg; nosilnost - 642 kg; skupna dovoljena masa - 1925 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,7 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 205 km/h; gorivo: bencin; poraba - 5,4/4,1/4,6 l/100 km; emisije CO2 - 104 g/km;
Naj se pustolovščina začne!
Ford pri novi generaciji Focusa nadaljuje tradicijo s terensko verzijo Active, s čimer avto postaja vsestransko uporaben. Tako na asfaltu kot makadamu in to brez potrebe po štirikolesnem pogonu.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
13. marec 2021 | 9:13:00 | 9:17:00

S paketom opreme Active, s katerim se ta različica vidno razlikuje od običajnega brata, je na voljo tako petvratna kombilimuzinska kot karavanska verzija. A roko na srce, ker gre za avto, ki bo uporabniku omogočil vožnjo tudi izven asfaltnih površin, bi raje izbral karavana. V prvi vrsti ponuja zgledno velik 608-litrski prtljažni prostor (prtljažna vrata se odpirajo z zamahom stopala pod odbijač), ki ga s preklopom naslona zadnje klopi še povečamo in morda uporabimo za počitek.

Focus Active se od svojega klasičnega brata razlikuje po tem, da ima spredaj za 30 mm višje postavljeno podvozje, zadaj pa 34 mm. Ni veliko, a dovolj, da z njim zapeljemo tudi po nekoliko bolj grobem makadamu. Dodatno ima ta še plastične obrobe na blatnikih, večja 17-palčna platišča, nekoliko spremenjena sta odbijača, opazne pa so tudi aluminijaste zaščite podvozja. In ne samo to. Precej daljši je tudi seznam serijske opreme.

Terenske lastnosti povezuje tudi zelo živahen litrski bencinski turbo trivaljni strojček s 114 kilovati moči v povezavi z ročnim šeststopšenjskim menjalnikom. V našem primeru je bila ta kombinacija nadgrajena z dodatkom blago hibridne tehnologije, kar pomeni, da so Fordovci pod sprednji sovoznikov sedež vgradili 48-voltno baterijo, ta pa je v povezavi z jermensko gnanim zaganjalnikom. Novost na papirju deloma malenkost pripomore k učinkovitosti porabe goriva in delovanju nekaterih podpornih sistemov. Roko na srce, med vožnjo bistvenih sprememb ni opaziti, izjema je le trenutek, ko voznik stopi s stopalke za plin. Takrat se začuti blagi učinek rekuperacije, obenem pa se je na skrajni desni strani merilnikov vključil še poseben znak. 

Najnovejši Fordovi avtomobili se precej zgledno in enostavno povezujejo tudi s pametnimi telefoni. Tokrat sem si z Androidove spletne trgovine snel Fordovo aplikacijo Ford Pass in se v nekaj enostavnih korakih povezal s Focusom. Predhodno je potrebno izpolniti par osebnih podatkov in potrditi aktivacijo na spletnem portalu. Da zadeva deluje, velja prvič seznaniti telefon z avtomobilom preko sistema Bluetooth. Vse to sem opravil v parih minutah, brez čakanja, da mi kdo v Ljubljani ali Kolnu potrjuje povezavo. Skratka, mobilna aplikacija je zgledno zasnovana (v slovenskem jeziku), na njej si lahko poljubno izberemo ime avtomobila (moj izbor je bil Boško) in preverjamo lokacijo, doseg s količino goriva, lahko se beleži vse prevožene poti (v tem primeru bo aplikacija precej obremenila baterijo v telefonu), ali odklepamo in zaklepamo vozilo na daljavo. Preko nje nam uvoznik sporoča, če je morebiti naš avto na seznamu za vpoklic ali pa se prek nje naročimo na servis pri izbranem pooblaščenem servisu. Skratka uporabno in za lastnika oziroma uporabnika brezplačno.  

S Focusom sem prevozil slabega tisočaka kilometrov. Od tega tretjina na avtocesta, preostali del klasičnih cest oziroma nekaj makadama. Avto v tej izvedbi ponuja dodatna dva programa vožnje (Trail in Sliperry), ki zgolj malenkostno spreminjata delovanje nekaterih sistemov (ESP, odzivnost stopalke za plin…), čeprav sem večino časa imel vključen običajni program. Nekako ni bilo potrebe po dodatni izbiri. V kolikor je poraba pri takšnem avtomobilu pomembna, je potrebno stopalko za plin božati, to pa pomeni striktno upoštevanje cestno-prometnih predpisov. Kar ni niti tako slabo. Vse to prinese motorju primerno porabo sedmih litrov, a manj kot to pač ne gre. S polno posodo goriva bo zadostovalo za okrog 550 kilometrov vožnje. Se zna pa konjenica pod pokrovom konkretno razjeziti, če voznik to v določenem trenutku potrebuje, bo pa dinamičen način vožnje botroval k višji porabi goriva. 

Potniška kabina je ergonomsko dobro zasnovana in ponuja dovolj udobja tudi za daljše poti. Ne gre oporekati niti kakovosti materialov in končni izdelavi v testnem avtomobilu, hkrati pa so Fordovci poskrbeli za dobro zvočno zaščito. Active X prinaša zgledno dolg seznam dodatne opreme, kjer je med drugim vključen tudi Fordov Sync3 vmesnik s funkcijo DAB (vsebina ni v slovenskem jeziku), na njem pa ni, na primer, zares odličnih LED prilagodljivih žarometov (1.100€). Končna cena s popusti tako znaša 27.660€ in se zniža še za tisočaka, če se nakup sklene preko financiranja. 

Velikokrat, ko se vozim v okolici Kozine opazim obvestilno tablo Letališče Crnotiče, zato sem si tokrat vzel malce več časa in še raziskovat, kje pravzaprav je to letališče. Izkaže se, da je potrebno iz tiste dolge ravnine proti Podgorju, zaviti na makadamsko pot, ki na nekaterih delih ni najbolje urejena, a se Focus Active zaradi višje postavljenega podvozja in aluminijaste zaščite dobro znajde. Pred tem preventivno preklopim v program Trail. Dobre pol kilometra vožnje po makadamski poti me dejansko pripelje na ogromno travnato površino, kjer na eni strani vidim morje, na drugi pa Slavnik. No, to je pravzaprav letališka steza. Kdorkoli bi se tam znašel, zagotovo ne bi vedel, da gre za pristajalno stezo, saj razen treh opuščenih ladijskih kontejnerjev, ničesar ne spominja na letališče. Pa vendar kasneje malce »poguglam« in ugotovim, da je to uradno klasificirano kot vzletišče Crnotiče, da vzletno-pristajalna travnata steza na nadmorski višini 437 metrov meri 300 metrov in da menda z njim upravlja Aeroklub Koper.
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Dokaj visoka poraba in relativno slab pospešek glede na moč in težo.
13.3.2021 11:19:11
7even77
Vsekolesni pogon sploh ne bi bil odveč, če naj hi bilo tole konkurenčno recimo Golfu Alltracku ali Octavii Scout - tam je to privzeto. Prav, če ga ni, ga pač ni. V splošnem tudi teh Focusov na cesti ne videvaš prav pogostoma.
13.3.2021 12:18:28
Klemen72
Vrhunsko podvozje, briljanten motor, zelo zmerna cena in izdelva na nivoju premium znamk ga uvrščata v sam vrh ponudbe. Če človek vozi večinoma po snegu in makadamu, pa je logična izbira Subaru SV
13.3.2021 12:54:29
Jon
Zakaj logicna izbira subaru za makadam in sneg? Tale focus bi mi popolnoma ustrezal,ce bi imel 4x4...tako pa pac konkurenca,ki to ponuja🤷‍♂️🤗
13.3.2021 13:34:13
Klemen72
Ker se subaru po testih najbolj izkaže s svojim 4x4 v klasi. Aja, pa za 27k nikakor ne najdem 4x4 avta v tem razredu
13.3.2021 14:10:37
RUNC
Mazdo 3 X186 AWD dobiš za ta denar po ceniku.
13.3.2021 14:20:50
Klemen72
Mazda zna bit dobra ja. Aje karavan izvedba tudi?
13.3.2021 16:36:59
RUNC
Mazda 3 je samo HB ali sedan. Z AWD pogonom pa dobiš samo HB izvedbo - informacije po ceniku.
13.3.2021 17:52:21
7even77
Edini karavan v Mazdini ponudbi je zgolj tisti s številko 6. Že precej dolgo. V tem razredu pa ga ta proizvajalec že (pre)dolga leta sploh nima (več). Če specificiram - že dobrih 30 let ne.
13.3.2021 21:18:43
alfafil
Daj Klemen72, malo manj pristranskosti ti ne bi škodilo.
13.3.2021 21:33:45
Klemen72
kakšne pristranskosti? vrh v svojem razredu tako s podvozjem kot z večkrat! nagrajenim motorjem. poraba 5,4/4,1/4,6 l/100 km; pri 114kW. Rekuperacija energije in zmernih 27k kaj je tu pristranskega? prevec ste navajeni nabijat brez argumentov. Ja se strinjam s 77, 4x4 bi mu pasal ce ga rabiš, samo ne gre za 27k...
13.3.2021 22:12:55
alfafil
Kot, da ne bi brala isti test. Jaz vidim drag avto in nič kaj šparoven in potenten motor. Ne pravim, da je slab, nima pa nič posebnega v plus ali minus, razen lege mogoče, proti konkurenci. Ko sem testiral Pumo, je že odstopala tapicirunga na stropu.
14.3.2021 11:59:23
DarkoLazic1998
alfafil pri voznikih fordov pretehta za nakup podvozje in vozne lastnosti, ki so najboljše v segmentu. Poraba je predmet razprave bolj pri vozikih VW.
14.3.2021 13:17:33
Klemen72
ja, kot da ne bi brala isteGA tesTA. jaz vidim vrhunsko izdelan, avto z nagrajenim motorjem in vrhunskim podvozjem. trdim, da za ta denar skoraj ne dobiš konkurenčnega vozila. ti svojih navedb ne podpreš z realnimi podatki
14.3.2021 15:10:43
alfafil
To kar vi dva trdita jaz dobim tudi pri Alfi. V glavnem, ta avto porabi okrog 7 (beri test), rabi skoraj 10 do 100, stane pa koliko stane. Hvala lepa.
14.3.2021 17:21:42
DarkoLazic1998
Potem pa kar takoj v salon po novo Alfo za 27tisočakov.. Glede porabe pa novinarji na testih avtomobilom vozijo podomače povedano kot opice - tiščanje hladnega avtomobila v blokado, in dirkanje po ovinkih zato temu primerna tudi poraba.
14.3.2021 18:41:28
alfafil
Beri vse komentare preden komentiraš. Gre za to, da se poskuša poveličevati povprečen avto za nadpovprečno ceno. Nadpovprečna je samo lega, za kar jaz raje izberem Alfo, če že govorimo o voznih lastnostih. Avto je pa dober, tu ni debate.
14.3.2021 19:11:47
Klemen72
ne ne dobiš tega pri Alfi. Pri Alfi NE dobiš karavana z dvignjenim podvozjem in rekuperacijo energije itd itd. Mislim, da sploh karavana ne dobiš....komentiramo namreč dotičen avtomobil...Pri Alfi tega ne dobiš. še vedno čakam resen odgovorna vprašanje, ki sem ga zastavil Jonu. - kateri avto je temu fokusu konkurenčen oz. za isto ceno dobiš še 4x4 ? jaz ga ne najdem
14.3.2021 19:28:10
MareA
Konkurenca? Z lahkoto - Škoda octavia karavan v verziji s povišanim podvozjem. Meni osebno lepša, ima večjo paleto opcij in raje bi imel 1.5 TSI kot pa 1.0 mlinček.
14.3.2021 21:48:26
7even77
No, tudi sam, kot nekdaj lastnik tudi kakšnega Forda (ja, drži, ampak iz obdobja pred 10 leti, ko so bili ti avtomobili vsaj še nečemu podiobni in na neki spodobni ravni), lahko ZATRDIM, da ta znamka , bolj kot kdajkoli prej, samo še stagnira in bledi. TUDI tak(šen) Focus ni nekaj res prijetnega, zaupoanja vrednega ali prav kakovostnega (to žal nikoli ni bila lastnost te ameriške znamke), sploh pa ne za ceno, po kateri bi se rad prodajal. Ni na enako visoki polici, kot sta Golf ali A3, enostavno ne. Je pa v razredu recimo Octavie bolj sprejemljiv in prav ta avtomobil, Octavia torej, pa v konfiguraciji, kot jo je zapisal uporabniuk nad menoj, je ne le na papirju, temveč realno, sploh pa glede ohranjanja vrednosti, že takoj boljša izbira in odločitev, kot tale Ford. Ta ameriška znamka se je nekoč s svojo evropsko podružnico lepo trudila, potem pa jo je lastnik pahnil med tiste, ki bi bili radi nekaj, kar nikoli niso bili niti mogli biti ali pomeniti, danes pa jim gre to še težje "s trakov". Nekaj podobnega torej, kot umetno privzdigovani DS, ki obupno želi biti "premium" (kot v nekih pogledih celo zadnje čase neki Ford) - ob katerem sem že nekajkkrat dejal, da ga matični Peugeot enostavno prehiteva po desni, če se tako izrazim,, brez najmanjšega napora.
15.3.2021 6:36:28
K.
7even77 ti si obup. Omalovažujoče pisanje pod vsem kar ni VAG. Neki Ford itd. Oladi malo. Focus, Fiesta, oba sta v vrhu svojih kategorij po vseh karakteristikah. Od osnovnih modelov do skoraj specialk RS. Itak so pa vsi avti predragi sploh tisti, katerih odvetnik si
15.3.2021 11:32:34
alfafil
Ne vidim nič omaložavajočega, vidim pa poskus poveličevanja in zagovarjanja za vsako ceno, da že trpi kultura dialoga.
15.3.2021 13:41:46
K.
nič omalovažujočega??? citiram: 'kar en Ford' 'ko so bili še na spodobni ravni' 'Focus ni nekaj res prijetnega, zaupoanja vrednega ali prav kakovostnega ' ! Potemtakem so recimo vozniki oziroma kupci avtomobilov v Združenem Kraljestvu res sami bebci, glede na to da je Fiesta daleč najbolj prodajan avto tam, Focus na četrtem mestu itd. V Nemčiji je Focus na četrtem mestu, na Nizozemskem na tretjem mestu, itd itd...V vseh državah se ta dva ključna Fordova modela za Evropo uvrščata praviloma med top 10 po prodaji in med top 5 po kvaliteti. In to izmerjeni kvaliteti, ne kvaliteti 'rekla-kazala'. Sploh pa...ne da se mi.
15.3.2021 15:56:08
7even77
Pa da torej odrepliciram še tebi, še enemu @K., torej. Skratka - drži, prav NIČ omalovaževalnega nisem napisal., kar bi sploh imelo za posledico kakršnokoli ali prizadetost ali celo užaljenost kogarkoli. Hvala, Alfafil, za delitev mnenja, dodam pa še, da kar se je meni (in o meni) že pisalo s strani zgolj peščice, bi najbrž nekomu povzročilo precej žalosti ali užaljenosti, morda tudi prizadetosti. Meni ne, ker smatram, da bi bili vsi ti naši pogovori v živo najbrž precej pozitivnejši, predvsem s strani tiste peščice spet, ki me, najbrž, precej bolj podcenjevalno tretira,, kot to počnem sam v obratni smeri! Torej, ker si vesten ne le pisec, temveč verjetno tudi bralec preecj očitno posebej mojih zapisov, si verjetno prezrl, ZAKAJ sem, če ponovim, napisal "neki Ford" in "... da TUDI tak(šen) Focus ni nekaj zares prijetnega ali zaupanja vrednega in kakovostnega..." (da ne bom predolg), kajne? Namreč - in še enkrat! - IMEL in bil sem LASTNIK, med drugimi, natančno štirih (!) Fordovih vozil (vsi novi, po vrsti pa Mondeo Ghia 2001, Mondeo Titanium X 2004 Fl, Mondeo Titanium S 2008, ki si ga lahko videl v Bondovem Casino Royale in, za sklep s Fordi, ženin C-Max Titanium X 2010, vsi z VSO možno opremo po takratnih SLO cenikih)! Ti Fordi so bili, napram današnjim, Fordi z velikim "F" na začetku in tole danes jim ni nič več podobno. Verjetno bom precej dobro vedel, o čem govorim, kaj meniš? Ne, niso kupci v recimo GB ali kje drugje bebci, ker vozijo Forde (čeprav se tako nekako rado reče za vse, ki vozijo VAG skupino, ki je navkljub izjemno veliko prodanim vozilom po vsem svetu in ne le v EU bojda en sam velik problem in ničvredje - torej kaj je narobe s to sliko in mnenjem o vseh teh ljudeh potem...?), govorim o tem, da ta (Fordova torej) VOZILA po mojem osebnem prepričanju NISO tisto, kar bi rada bila in za kar se prodajajo - in to je vse. In podobno sem zapisal tudi za nekatere nanovo posvojene (Opel...) ali umetno ustvarjene znamke koncerna PSA - razen Peugeota samega, da smo si bolj na jasnem. Percepcija posameznika pa je potem tista, ki opredeli, kako bo reagiral vsak med nami - če pač sploh bo. Tudi meni ni prav vedno do tega, ampak res ne.
15.3.2021 18:20:51
K.
na kratko...ti si James Bond avtomobilskega sveta, z licenco za komentiranje vsega. V službi njenega veličanstva - VAG
15.3.2021 20:27:24
matt0
Smo pa spet na krogu zarote Lahko se piše, da je VAG drek in so vsi lastniki idioti, ko se pa pokritizira PSA, Ford, Alfo ali pa Volvo si pa največji majmun na tej strani
15.3.2021 20:40:17
Klemen72
jahahahaha 007, a se ti zavedaš kaj pišeš...kaj Ford ni nikoli bil in nikoli ni mogel biti??? Raje napiši kaj Ford ni bil, boš imel manj dela kot če pišeš kaj vse je Ford bil. pazi, ponižuješ znamko, ki je ne vem kolikokratni prvak v F1, mislim da so za Ferrarijem in Mercedesom tretji po zmagah, kultni avti, cosworthi, mrcine a la GTin GT 40, Mustangi, prvaki DTM, BTCC, rally., znamka, ki je s trona v Le Mansu sestrelila Ferrari, .na vseh lestvicah med najkvalitetnejšimi in najboljšimi podvozji, nagrajeni motorji... a ti sploh veš kaj pišeš. BTW pa to kar vidiš v Sloveniji na cesti res ni F od tega kar FORD v resnici ponuja. Pa pri Fordu dobiš kar plačaš. Ni gratis posebnega SW za na tehnični pregled.
15.3.2021 22:35:12
alfafil
FORD = Found On Road Dead. Tako pravijo američani, tudi nemci nanj gledajo kot na Opel. Malo te hecam. Končajmo že s tem. Vsak vidi iz svoje perspektive, ne Ford kot celoto in zgodivno, ampak ta model na testu.
15.3.2021 23:36:08
7even77
No, lepo, vendarle umestne končne besede. Na tisto nad Alfafilom se seveda nima niti najmanjšega smisla odzivati.
16.3.2021 5:17:49
bacco
Tole je sicer čisto spodoben izdelek, ampak za 27k in s tem tricilindrcem naj ga pa kar imajo. Mislim da smo tudi že večkrat tukaj napisali, da so ceniki zadnjih let glavni razlog, da na cesti bolj kot ne srečuješ samo še testna vozila.
16.3.2021 8:07:20
spartan
Sam imam 1.0 ecoboost s 125 KS, pa je čisto dovolj, fajn gre zadeva, poraba od 5,9 - 6.1 l/100 na 100 km. S 150 KS verjamem, da gre zadeva povsem spodobno. Ta litrski 3-cilinder je povsem OK in nima težav s kvaliteto. Kar se pa cen tiče, pa bodo morali nekaj pošlihtati na relaciji Velika Britanija - Madžarska.
16.3.2021 9:55:31
alfafil
Ti verjamem, vemo, da je dober avto in nič več kot to. Lega je sicer med najboljšimi, opažam pa, da Fiesto v veliki večini kupujejo ljudje, katerim je to zadnja stvar (starejši, ženske, kot drugi avto). Mlade vidim zelo redko, pa še ta vozi mamin 1,2 16V. Jaz bi tudi kupil min 1,0 125, da se vsaj pošteno premakne in jo kdaj pa kdaj poženem v ovinek.
16.3.2021 10:13:22
spartan
Ni to malo premočno za Fiesto, 125 KS
16.3.2021 10:28:57
klemens
Če pa pogledamo prodajo focusa v SLO, leto 2020 -42 vozil v celem letu, januar 2021 -1 vozilo, februar 2021 -4 vozila. Recimo najbolj prodajana octavia v tem razredu jan. + feb. - 377 vozil, ter izvedba RS jan. + feb. - 235 vozil = 612 vozil.
16.3.2021 10:43:58
spartan
Ta 1.0 3-cilindraš od Forda lahko @alfafil komot čipneš na enih 140 KS. To bi šele letelo
16.3.2021 11:18:42
K.
Vse res samo Slovenija ni ravno nek referenčni trg. Je precej specifičen. En povprečen Anglež, Nizozemec ali Francozob škodi obračatjo oči, pri nas in še kje je pa precej priljubljena itd itd
16.3.2021 11:33:59
spartan
Niti ne...Škoda je bil v Veliki Britaniji najbolj popularen uvožen avtomobil v letu 2019. Ampak se po njihovo izreče "Skouda", ne pa Škoda
16.3.2021 12:53:37
klemens
Potem je treba biti pozoren pri pregledu njihove statistike, da buljimo pod Skouda
16.3.2021 13:12:31
alfafil
@spartan, vemo da obstaja Fiesta 140+čip, ampak, bolj me zanima v čem je razlika v tem 1.0 155 Fokusu. Ta različica v Fiesti+čip, to bi letelo, hkrati bi bila bolj prijazna cena proti ST.
16.3.2021 14:10:49
7even77
Čeprav SLO ni nek pomembnejši trg, kot pravi @K,, pa mislim, da vsaj v okviru tistih, ki tu bolj ali manj živimo, je. Iz tega naslova so potem prodajni rezultati neke znamke verjetno v določeni meri hkrati tudi referenca - za naše razmere, torej. Je pa zanimivo pogledati naokrog, vsekakor, kjer je potem kar res malo zanimivo videti, da je "Skouda Oktejvija" že nekaj let v samem vrhu med tistimi, ki jih uvozijo v GB. Najbrž z nekim razlogom. Kot je, najbrž, povsem normalno, da v Španiji prodajne vrhove seveda ne osvaja Golf, temveč Leon.
16.3.2021 16:08:36
klemens
77 sem šel pogledat prodajo Španija 2020, pred Leonom je Dacia Sandero, sicer za nekaj malega, ampak sem vseeno presenečen. Vir: https://www.focus2move.com/spain-best-selling-cars/
16.3.2021 17:08:27
7even77
Sem videl, ja, Klemens, kmalu po tem, ko sem prebral tvoje in oddal svoj komentar. Ni kaj - cena, tudi tam, očitno določa razmerja. Je pa malce presenetilo tudi mene. Doslej, kot zapisano, je tamkajšnje prodajne vrhove krojil Leon, edino nisem povsem prepričan, če je v statistiko že v celoti zajet aktualni model ali še del predhodne generacije tega avtomobila (skupaj s SportTourerjem).
16.3.2021 19:05:38
911
Ford je v zadnjih treh letih prodal v Evropi 2,7mio vozil, Škoda pa 2,1 mio, v zadnjem letu je obema v Evropi padla prodaja Fordu na 700k, Škodi pa na 630k vozil. Škoda v vsej svoji zgodovini do sedaj še ni presegla letno številko 700k, Ford konstantno prodaja v Evropi letno preko 1mio vozil, največ jih je prodal 1,5mio na leto, tako malo za informacijo koliko kdo prodaja v Evropi. Je pa meni tale Focus všeč in ga kadarkoli vzamem pred octavijo.
16.3.2021 20:51:54
7even77
@911, dovoliš skromno korekcijo glede tega, da Škoda "v vsej svoji zgodovini do sedaj še ni presegla letno številko 700k"? Tule sem na hitro nekaj našel namreč - https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/skoda-delivers-1-24-million-vehicles-in-2019/ Ob tem amo navedel iz pričujočega prispevka :"ŠKODA delivers more than one million vehicles to customers for sixth consecutive year". Zdaj ne vem, morda pa tole ne drži? Mislim, ko že teče beseda o prodaji...
16.3.2021 22:11:49
7even77
In ker je treba primerjati "worldwide" prodajo, ker se pogovarjamo o številkah - Škoda v ZDA vendarle ni prisotna, kajne - pa vseeno še tule nekaj Fordovih (skupno vštetih tudi ZDA) številk, samo za sproti - https://www.statista.com/statistics/380104/global-vehicle-sales-of-ford/
16.3.2021 22:17:35
spartan
@alfafil...razlika je v vbrizgani kolicini bencina in polnjenju zraka. Verjetno je tudi kaj na kolektorju pri st varianti. Mehanskih razlik skorajda ne bi smelo biti. Blok je GG, mogoce je kolenasta gred za st olajsana, da se avto hitreje zavrti v visje obrate. Pri odmicni gredi ne bi rekel, ker je to po domace Vtec tehnologija (ali vanos, kaj ti je ljubse). Trse vzmeti za ventile pa bi rekel da so. Tudi mehjejsi ventilsitzi in pa material za ventile, da lazje zdrzi vecje pritiske. Drugace te pa caka v primeru cipanja obvezno 100-oktanski bencin zaradi piezza sob. Imas pa tudi tuning strani za 1.0 motor, z majhnimi spremembami (recimo povecanje fi dovodne cevi in s tem posledicno vec zraka v valjih) dobis ze kar rezultate.
17.3.2021 0:17:01
spartan
Tu bi jaz zaupal kaksnim preizkusenim tunerjem, recimo Mountune. 125 KS spravis pri njih na 165 KS brez problema. Ce se bos odlocil za to, potem zamenjaj gumijaste hidravlicne cevi za stahlflex, kbvezno. https://www.mountunestore.com/collections/mk7-fiesta-1-0t/products/fiesta-b299fox-mr165-power-upgrade-kit
17.3.2021 0:20:46
911
77 govoril sem številke za Evropo, globalno se pa to dve znamki nit primerjati ne moreta, saj Ford prodaja cca 5 mio enot na leto in je prisoten na več trgih, zato sem vzel za primerjavo Škodin domač trg in Fordov skoraj domač trg.
17.3.2021 7:36:22
7even77
Sploh ni težave - seveda si govoril o Evropi in ti dve znamki tudi sam sploh ne želim primerjati, itak. Namenoma sem izpostavil statistiko prodaje kot tako, ker se mi je zdelo na moč čudno, da škoda na leto NE ustvari več kot 700k enot... No, saj lepo vse piše. Še nekaj pa mora biti vsem precej lepo razumljivo - Ford EU in Ford USA sta dva povsem ločena oddelka. Kot, ne vem, VW Brasilia ali kitajski del... Že od nekdaj in že ves čas je tako, da Fordov USA oddelek s svojimi včasih čudnimi potezami uspešno zavira svojo EU izpostavo, da se ta ne more (bolj) izkazovati na naših tleh (čez Lužo mene ne zanima, kaj in kako, saj res nimam nič od tega, kot velja tudi obratno), kot bi se mogoče lahko. Mogoče. Evropski Ford je bil recimo v 80-ih, z Escortom, pa Sierro ali Scorpiom res nekaj bolj privlačnega, pa pri prvih dveh sploh ni bilo treba zraven oznak XR2i ali XR3i, da ne omenjam še Coswortha - dovolj je bila pomenljiva oznaka Ghia. In če si se lahko takrat dokopal do izvedenke za italijanski trg, ki je bila vedno najbolje založena s serijsko opremo, si bil res lahko zadovoljen.
17.3.2021 7:58:29

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija