Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   BMW 530e xDrive Touring
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1998 cm3; moč - 135 kW (184 KM) pri 5000 vrt/min; navor 300 Nm pri 1350 vrt/min;elektromotor: 80 kW (109 KM); skupna moč: 215 kW (292 KM)
Prenos: pogon - 4x4; menjalnik - 8, samodejni; zavore - hlajeni diski spredaj, hlajeni diski zadaj; gume - 245/45R18; obračalni krog - 12,0 m;
Karoserija: 5-vratna, kombi; segment - E (zgornji srednji); mere (d/š/v) - 4963 mm x 1868 mm x 1498 mm; medosna razdalja - 2975 mm; prtljažnik - 430-1560 l; rezervoar - 46 l; baterija: 12 kWh; masa - 1935 kg; nosilnost - 675 kg; skupna dovoljena masa - 2610 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 6,1 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 225 km/h; gorivo: bencin; poraba 2,1 l/100 km; emisije CO2 - 50 g/km;
Mestni karavan
Elektrifikacija BMW-jeve palete je zajela praktično vse segmente in namene, vprašanje pa je, če je vedno tudi smiselna.
Artur Švarc
17. junij 2021 | 15:45:00 | 15:45:00

Touringi Serije 5 so vedno veljali za družinske potovalne avtomobile z veliko udobja, izjemnimi voznimi lastnostmi in seveda veliko prostora v prtljažniku. Tradiciji se ni izneveril niti G31, ki je, roko na srce, izredno vozen in simpatičen avto.

Podoba se je po prenovi še malce spremenila, G31 pa je po zenitu dobil nekaj oblikovnih sprememb, ki pa pri tej vrsti avtomobila tako ali tako niso nikoli igrale ključne vloge. Bistvo je sedenje na udobnih sedežih s podporo hrbtnim mišicam, napredni infotainment, ki prek nastavitev potnike razvaja z glasbo, barvami in tudi vonjem. Pa tudi asistenčni sistemi, ki se v kombinaciji aktivnega tempomata in ohranjanja voznega pasu izkažejo za nadpovprečno dober avtopilot druge generacije.

Pot iz Ljubljane do obale je v slabi uri minila praktično brez inputa na volanu. Nekoč, ko bo avto znal še sam prehiteti tiste počasnejše na avtocesti, bo razvajanje popolno. In pri takem avtu se ga človek ne bo niti branil, »vozili« pa bomo bolj udarne stroje.

K udobju testnega 530e dodatno pripomore elektronsko uravnavanje blažilnikov, ki predvideva neravnine pred sabo in naredi vožnjo podobno tisti na zračni blazini. Za nočne poti so tu odlične laserske luči, pa tudi prikazovalnik na sprednji šipi bo vozniku v pomoč, sploh na daljših poteh, ko se uporablja navigacija.

Za tiste estetike željne voznike je imel testni 530e tudi nekaj začimb v obliki M Sport paketa, 18-palčnih koles, pa tudi strop kabine v črni daje malce poseben občutek. Prtljažnika je za 430 litrov – ni veliko, ker svoje snedejo baterije, vseeno pa s prevažanjem pol stanovanja na morje in ostale krame na poljubnih relacijah ne bi smelo biti problemov.

Kombinacija motorja in elektrike ostane za zaključek. 530e s štirikolesnim pogonom je priključni hibrid. Baterija premore 12 kWh, kar v praksi zadošča nekje za 40 kilometrov vožnje na elektriko, veliko bo seveda odvisno od okoliščin, mestni promet in poletna klima bosta pač tak doseg še nekoliko znižala. Elektromotor dodaja 80 kW (109 KM) in 265 Nm navora. Moč polnjenja je sicer le 3,7 kW na domači polnilnici, kar je smiselno, če imate doma garažo in čas polnjenja čez noč.

Drugi del motorizacije je 2-litrski turbo s 135 kW (184 KM) in 300 Nm navora. Skupna moč celotnega pogona je 215 kW (292 KM) in 420 Nm navora. Kombinacija elektrike in osnovnega bencinarja je dovolj za odločne pospeške, vozno dinamiko in potovalne hitrosti na daljših relacijah. 6,1 sekunde do stotice pove dovolj. Potem pa pride naslednja številka – velikost rezervoarja je 41 litrov. Kakorkoli obračamo kombinacijo obeh pogonov, je lahko poraba tudi zelo majhna, 2,1 litra, praksa pa pokaže zobe, ko se s prazno baterijo odločimo podati na daljšo pot.

Majhno presenečenje, pa ne pozitivno, je bilo, da Touring iz Ljubljane do Pirana in nazaj porabi 65 % rezervoarja. Svoje zagotovo doda tudi teža, avto ima dve toni in skoraj sto kilogramov (!). Tu potem trči filozofija varčnosti in elektrifikacije ob filozofijo potovalnosti karavanov – ne predstavljam si namreč poti s 530e xDrive recimo 1000 kilometrov na sever Nemčije in postankov vsakih 250 kilometrov na bencinskih črpalkah na avtocesti. Čeprav je kombinacija s priključnim hibridom dobra za mestno vožnjo in lokalne opravke, se ne more niti približno kosati z bavarsko šestvaljno dizelsko motorizacijo, ki takemu avtu precej bolj pritiče in ustreza. Zato tudi naslov zgoraj – mestni karavan.

Osnovna cena 530e xDrive Touring je 66.550 evrov. Seznam dodatne opreme je dolg, začenši s sivo kovinsko barvo za tisočaka in drobiž in na koncu nanese dodatnih 35.150 evrov. Tehnofili bodo seveda navdušeni, kaj vse je informatika naredila z digitalizacijo avtomobila, aplikacijo in ostalo spletno povezljivostjo. Za 100 tisočakov in 11 evrov skupne cene pa je hibrid manj učinkovit kot običajen dizelski brat.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
A je zlat mogoce....glede na ceno?
19.6.2021 12:14:09
F1_tom
Cena ni problem. Počakaš, da ga kupi en idiot, pol pa ga čez 3 leta kupiš od njega po 50% diskontu. Jaz ne vidim tukaj problema.
19.6.2021 12:26:18
DarkoLazic1998
Zgleda kot vsak 2gi avto nacesti dolgčas.. že nekaj časa opažamo da na nemške avtomobile padajo samo pripadniki bivše skupne države, narodne in etične manjšine ter lastniki gradbenih podjetij..
19.6.2021 13:34:41
spartan
Delno imas prav, sem ravno vceraj na cesti srecal enega poba s "starejsim nemskim avtomobilov vecje velikosti". Pobu je nekaj crknilo, ker se je kadilo malce izpod haube. Njegov pogled je povedal vse; razocaranje, veliko.
19.6.2021 22:35:51
shark911
Ajde fantje,realno...zdaj pa že mal pretiravate s tem...a če pa komu crkne starejši francoski/italijanski/japonski/korejski/ameriški avto večje velikosti,je pa vse ok?
20.6.2021 11:00:30
matt0
Crknejo samo tisti, katerih si ne morejo privoščit sami
20.6.2021 13:11:05

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija