Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Jeep Renegade 1.3 GSE PHEV eAWD AUT 190 Limited
Tehnični podatki
Motor: 4; prostornina - 1332 cm3; moč - 133 kW (180 KM) pri 5750 vrt/min; navor 270 Nm pri 1850 vrt/min;
Prenos: pogon - 4x4; menjalnik - 6, samodejni; zavore - hlajeni diski, 305 mm spredaj, diski, 278 mm zadaj; gume - 235/55R17; obračalni krog - 11,1 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4236 mm x 1805 mm x 1692 mm; medosna razdalja - 2570 mm; prtljažnik - 330-1277 l; rezervoar - 37 l; masa - 1745 kg; nosilnost - 570 kg; skupna dovoljena masa - 2315 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 7,1 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 199 km/h; gorivo: bencin; poraba WLTP - 1,9 l/100 km; emisije CO2 - A;
Elektrificirani Odpadnik za brezpotja
Jeepov najmanjši družinski član je po sedmih letih dobil elektrificirano različico. Kot priključni hibrid želi obdržati vse lastnosti terenskega vozila in jim dodati nekaj prednosti elektrike, ima pa precej specifično filozofijo.
Urša Prosenjak
20. julij 2021 | 0:12:00 | 0:12:00

Na prvi pogled se hibridni Jeep Renegade ne razlikuje od izvedbe s konvencionalnim pogonom. Da se pod pokrovom motorja skriva drugačen ustroj, razkriva ikonografija z oznakami 4xe z modrimi poudarki, ki so nadomestile oznako 4x4. Zaznamujejo ga značilne ravne linije, ki mu dajejo škatlast videz, prednja maska s sedmimi navpičnimi okvirji in okrogli žarometi, ki so na vrhu rahlo prirezani, pa so njegove edinstvene poteze, ki ga ločijo od večjih bratov.

Odmik od tal je ustrezno visok, temu primeren pa je tudi položaj sedenja. Preglednost je dobra, težavo morebitnih mrtvih kotov pa rešujejo parkirni senzorji. Notranjost je času primerno digitalizirana, informacije o vožnji pridobivamo na zaslonu za volanom, na vrhu sredinske konzole pa je infotainment zaslon na dotik. Pod njim so klasični analogni gumbi, med njimi tudi dva sklopa kontrolnikov, ki zajemajo bistvo avta: okrogel gumb za izbiro načina vožnje glede na teren, kjer lahko izbiramo med avtomatskim, peščenim oziroma blatnim, snežnim in športnim načinom, ob njem pa so tri tipke, s katerimi izberemo vrsto pogona. Izbiramo lahko med električnim, hibridnim in bencinskim načinom.

Za pogon sta zadolžena 1,3-litrski štirivaljnik in 45-kilovatni elektromotor, ki skupaj proizvajata moč 177 kW. Namesto klasičnega mehanskega štirikolesnega pogona je z zadnjo osjo povezan elektromotor, medtem ko bencinski motor prenaša moč na prednjo os. Ob zagonu motorja se privzeto aktivira hibridni način, če pa izberemo način e-save, kot so poimenovali bencinski način, pa se bo med vožnjo baterija polnila. Hitrost polnjenja je seveda odvisna od različnih dejavnikov, v našem primeru se je v uri in pol kombinirane vožnje in ob prevoženi razdalji okoli 100 km napolnila za dobro polovico. Povsem napolnjena baterija obljublja 40 kilometrov električnega dosega, čeprav smo v praksi iztržili nekoliko manj, kar gre v veliki meri pripisati uporabi klime. Posoda za gorivo je med manjšimi in lahko vanjo natočimo le 30 litrov bencina, kar v praksi pomeni slabih 400 kilometrov skupnega dosega, če imamo napolnjen tako rezervoar kot tudi baterijo.

Med druženjem z Jeepovim malčkom me je presenetila poraba. Po podatkih proizvajalca naj bi poraba znašala le 2 litra na 100 kilometrov, v praksi pa se izkazala za občutno višjo, povzpela se je namreč na 8 litrov. Razlog za to gre iskati v dejstvu, da sem v veliki meri uporabljala način e-save in električni način vklapljala le po potrebi, na primer med nočno vožnjo v stanovanjskih naseljih in podobno. Režim uporabe, ki bi vključeval redno polnjenje baterije na polnilnici vsakič, ko se izprazni, ter uporabo bencina bolj kot rezervo za nujne primere, bi verjetno porabo res približal obljubljenima dvema litroma.

Sicer pa se mi je ob hibridnem Renegadu nenehno vsiljevala misel, da je namenjen zelo specifičnemu tržnemu segmentu. Njegove vozne lastnosti omogočajo suveren spopad z vsemi neasfaltnimi tereni, kar ga napravi odličen avto za podeželje. Njegova hibridna narava pa na drugi strani zahteva mestno gostoto polnilnic, vsaj če želimo izkoristiti njegov potencial nizke porabe. Še najbolj bomo lahko vse njegove prednosti izkoristili v primeru, da živimo na podeželju v hiši, naše delo ali prostočasne dejavnosti pa od nas zahtevajo veliko vožnje po okoliških hribih.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
denis1304
poraba WLTP - 1,9 l/100 km LOL Da, če imaš vsakih 100 km postanek, da napolniš baterijo na 100%, pa še to mi ne potegne.
20.7.2021 8:28:15
alfafil
Hyundai ionic PHEV, po pisanju uporabnikov, na daljše relacije v hybridnem načinu porabi cca 3 litre, moj 184 KM hybrid pa cca 5 (6 na ac), tako da, kako ste vi tega testirali, to samo vi veste.
20.7.2021 8:56:39
bacco
Alfafil, saj ti piše kako se je vozila... na bencin, pa še polnila baterijo zraven... "Razlog za to gre iskati v dejstvu, da sem v veliki meri uporabljala način e-save in električni način vklapljala le po potrebi, na primer med nočno vožnjo v stanovanjskih naseljih in podobno."
20.7.2021 9:17:38
alfafil
Potem raje kupite drug PHEV, ker ali jeep ne zna narediti PHEV, ali nekdo ne zna uporabljati hibrida.
20.7.2021 9:41:29
IcEmAn
Bo zanimivo spremljati, kateri priključni hibrid bo Stellantis obdržal v prihodnje - ali italijansko-ameriškega ali francoskega.
20.7.2021 12:22:55
spartan
A ni to Alfin motor notri? Vglavnem...pije kot tank
20.7.2021 14:56:12
alfafil
Nov Fiatov 1,3 namesto 1,4. Ne bi me čudilo, da je požrešen, ker italijani ne znajo narediti šparoven TB.
20.7.2021 15:46:24
alfafil
Test večjega Compasa z enakim sklopom. "Po vsakem zagonu se vozni program ponastavi v standardni oziroma hibridni način, ki v duhu varčevanja z gorivom in skrbi za planet favorizira uporabo električne energije. Testna poraba se je na koncu ustalila na dobrih 6 litrih, kar je glede na težo vozila (1.830 kg) pravzaprav zelo skromno. Razmerje med vožnjo s štirivaljnikom oziroma na elektriko je znašalo 65/35, a bi lahko bilo tudi ugodnejše ali morda celo obratno, če bi se bil pripravljen priklopiti na prav vsako razpoložljivo vtičnico". Torej, nekdo ni dobro opravil testa Renegada in mu s tem dela krivico.
20.7.2021 16:25:18

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija