Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 100 Impression
Osnovna cena: 16.590 €
Cena testnega vozila: 24.490 €
Zanimiva zunanjost
elegantna platišča
velik prtljažnik in dovolj velika ter ergonomsko urejena notranjost
tih agregat z zmerno močjo
bogata varnostna oprema
Nekaj elementov ne preveč posrečene plastike v notranjosti
prehod med prvo in drugo z luknjo v navoru
končna cena
Tehnični podatki
Motor: 3, vrstni; prostornina - 998 cm3; moč - 74 kW (100 KM) pri 4500 vrt/min; navor 171 Nm pri 1500 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 6, ročni; zavore - hlajeni diski, 280 mm spredaj, diski, 262 mm zadaj; gume - 195/55R16; obračalni krog - 10,2 m;
Karoserija: 5-vratna, kombilimuzina; segment - B (spodnji); mere (d/š/v) - 4180 mm x 1775 mm x 1500 mm; medosna razdalja - 2580 mm; kolotek spredaj - 1545 mm; kolotek zadaj - 1551 mm; odmik od tal - - mm;
Notranje mere: prtljažnik - 411-1205 l; rezervoar - 40 l;
Mase: masa - 1120 kg; nosilnost - 540 kg; skupna dovoljena masa - 1660 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 10,7 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 183 km/h; gorivo: bencin; poraba WLTP 5,3 l/100 km; emisije CO2 - 122 g/km;
Šik križanec
Hyundai Bayon je mali križanec z nenavadnim imenom in svežim izgledom. Preverili smo, kaj nam skriva Bayon z litrskim turbomotorjem?
Jure Urbančič Peter Pirkovič
6. oktober 2021 | 9:40:00 | 9:42:00

Novinec v Hyundaijevi paleti je nekoliko manjši in daljši od družinske Kone. Odstopa z zanimivim in mladostnim dizajnom. Torej zunanjostjo, ki je vse kaj drugega kot dolgočasna ali enolična. Pri Hyundaiju poskušajo nagovoriti mlade, mladostne in modno osveščene kupce. Skupina ljudi, ki si lasti te kakovosti gotovo ni majhna. S podrobnostmi, posebej na zadku in ob strani zares spominja na najmanjšega Volva med SUV-ji. Hyundaijevi oblikovalci gotovo ne bodo presenečeni, še manj nezadovoljni.

Notranjost je zelo domačna, prevladujeta dva velika zaslona. Prvi pred voznikom, drugi na sredini zgornjega dela armaturne plošče. V največji različici je velik več kot deset palcev. Kakovost grafike in zaslonov samih je odlična. Nekaj, kar si v Bayonovem razredu med konkurenti samo želimo. Podobno ustrezna je razporeditev stikal in občutek volanskega obroča v rokah. Manj pohvalna je trda, nekako ne preveč prijetna plastika v srednjem delu armaturne plošče. Njena rebra se skrijejo v rebra ventilacijskega sistema. 

Grafika merilnikov se prilagaja načinu vožnje, ki ga izberete s pritiskom na gumb. Ekološka zelenomodra in športna rdeča z zanimivo, skoraj dirkaško grafiko merilnikov. Vrnimo se na notranjost in prijetne sedeže, z na videz trpežno tkanino. Velikost sedežev spredaj in zadaj je za Bayonov velikostni razred pričakovana. Če iz vozniškega sedeža pogledate nazaj, je zadnja klop relativno blizu. Ima celo gretje sedežev, tudi zadaj. Preizkus sedenja zadaj pokaže, da so klop posadili nekoliko nizko in s tem pridobili dovolj prostora za glavo. Premalo ga ni niti za kolena. Nasploh posrečena izraba prostora. Prtljažnik je velik 411 litrov , povečate ga lahko do več kot 1200 litrov.

Prvo večje presenečenje neukim je Bayonov suveren nastop pri asistenčnih sistemih. Hyundai se rad pohvali, da ima vse kar lahko ponudi sodoben avtomobil. Poleg znanih opozorilnikov za mrtvi kot ima seveda senzorje parkiranja, ki premorejo napredne funkcije prepoznavanja soudeležencev v prometu, aktivni tempomat in sistem za preprečevanje naleta, prepoznava znakov je nekaj samoumevnega, prepozna cestišče in aktivno pomaga pri vožnji v ovinek. Seveda s tem Bayon nekoliko poseže v vaše vozniške pristojnosti. Vožnja postane nekoliko bolj oglata, če volana seveda ne držite dovolj čvrsto, obenem pa vam pomaga, da nikakor ne zapeljete s ceste. Prepoznava nalet, možnost trčenja v križišču in sledi oznakam voznega pasu. Nasploh hoče biti zelo varen avtomobil.

V našem testnem avtomobili smo imelo srednjo motorno ponudbo, torej trivaljni, litrski turbo s 74 kW. Korejci v nekaterih različicah ponujajo tudi asistenco 48-voltnega hibrida. Elektrika, kot veste, pomaga pri kočljivih situacijah in prebrodi najtežje trenutke batnega motorja. Obenem kopiči energijo, ki bi drugače poniknila v črno luknjo. Trivaljnik je vsaj zunaj jasno slišen, nikakor pa ni moteč, ravno nasprotno. V notranjosti je zvoka malo, izredno malo, vseeno pa spoznate tri delujoče valje. Prav tako s srednjim motorjem ni nikoli podhranjen. Tudi, če je dobro naložen in ga poženete v katerega izmed slovenskih hribov. V običajnem načinu in tudi v športnem načinu delovanja je podajanje moči malce neenakomerno. Kot bi krivulja moči malo poskakovala. Tu začutite na dolgih klancih, kjer stopalko plina tiščite do konca. Obenem je pri pretikanju iz prve v drugo prestavo avtomobil vedno malo razmišljal. Če ste bili prehitri zakašlja, pri prepočasnih pa sklopka drsi trenutek ali dva preveč. Morda malenkosti v primerjavi o ostalimi odličnimi lastnostmi. Sodobna zasnova se opazi tudi pri porabi, ki se z malo občutka in pozornosti zniža na manj kot 5 in pol litrov na sto prevoženih kilometrov. Vzmetenje je precej čvrsto. Ni neudobno, prej varno - čvrsto. Malce se zaziba, ko ga močneje naložite. Sicer je na cesti zanesljiv, zelo zanesljiv. Z veseljem ga lahko prepustite vsem voznikom. To je nenazadnje tudi Hyundaijev namen. Enako zanesljive so kolutne zavore na vseh kolesih, spredaj jasno zračene. Brez pregrevanja zdržijo precej zahtevne spuste.

Bayon zajema nišo pod ali okrog Kone, ki ponuja tudi popolnega električarja in športno različico. Bayon je torej malce drugačen, oblikovno manj konzervativen s izjemnimi asistenčnimi sistemi, ki jim Hyundai pravi Smart Sense. V opremi Impression je bogato opremljen tudi z ostalimi dobrotami, kar se nenazadnje pozna tudi na končni ceni. Srednja motorja različica je skoraj osnova, če ste vsaj malce zahtevnejši voznik.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs
Prav lep ni, je pa prilagojen času, v katerem živimo. Na prvo žogo atraktiven ni pa estetski. Prav težko je verjeti, da prihaja iz iste hiše kot Ioniq5.
6.10.2021 13:38:32
DarkoLazic1998
Kristalno jasno Korejci prehiteli Nemci gor in počez
6.10.2021 19:13:58
KOMPRESOR
Prehiteli Nemce gor in počez hahaha
6.10.2021 20:40:14
klemens
Meni je zelo grd, sploh zadek. Novodobni Oltcit. Cena adijo pamet. Načeloma so mi Hyundai-ji simpatični, tole je pa fail.
6.10.2021 20:48:25
R78
Fail je predvsem oblika in preveč plastična notranjost. Če ob bok postaviš prenovljeno Kono, je slednja precej lepša in skladnejša.
7.10.2021 8:19:21
tomzzi
Hyundai zadnje čase preseneča. Lepo presenečenje je bil Ioniq 5, Tucson. Tako oblikovno kot tehnološko. Po drugi strani pa občasno pripelje na trg tudi nekaj čisto kontra in "grdega" oziroma neskladnega, neposrečenega. Tak je tudi tale novi Bayon. Oblikovno ne ravno najlepši. Tudi notranjost te pusti hladnega.
7.10.2021 16:39:54
IcEmAn
Notranjost je pač C/P i20. Če bi že moral izbirati med Bayon-om in Kono, bi izbral slednjo. Sicer mi Kona v samem štartu ni bila všeč, mi je pa faceliftana z N-line paketom kar simpatična. Ne razumem pa, zakaj Hyundai (tako kot že Opel pred njim z Mokko in Crosslandom) sam sebi dela konkurenco....
7.10.2021 17:08:03
tomzzi
@IcEmAn Dvomim, da si Opel sam sebi dela konkurenco saj Mokka nima neke povezave z Crosslandom. Slednji je le čisto nekaj drugega kot Mokka. Nova Mokka je pač namenjena drugem krogu ljudi. Crosslanda bodo vzeli tisti kateri cenijo prostornost. Mokka ima drugo ciljno publiko. Je pa res, da je preveč enih modelov na trgu. Dovolj bi bila že samo Mokka. Tist kateri hoče pa nekaj večjega naj pa vzame Grandlanda.
7.10.2021 18:35:45

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija