Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Na Bavarskem le še električni avtomobili, proizvodnja konvencionalnih se seli v Avstrijo in Anglijo
elektro   |   BMW
Na Bavarskem le še električni avtomobili, proizvodnja konvencionalnih se seli v Avstrijo in Anglijo
BMW bo v svojih nemških tovarnah proizvajal električna vozila in komponente, proizvodnjo motorjev z notranjim izgorevanjem pa bo preusmeril v svoje obrate v Avstriji in Angliji. Odločitev je del širšega načrta premika k proizvodnji vozil z nizkimi količinami emisij.
Urša Prosenjak
20. november 2020 | 7:05:00

Nemčija bo v razvoj in promocijo nizkoemisijskih avtomobilov vložila tri milijarde evrov.

»Do leta 2022 bomo v vsaki izmed naših nemških tovarn izdelovali vsaj en povsem električen avto,« je povedal Milan Nedeljkovic, član uprave koncerna BMW.

V Munchnu trenutno izdelujejo štiri-, šest-, osem- in dvanajstvaljne motorje z notranjim izgorevanjem, z investicijo 400 milijonov evrov pa bodo do leta 2026 proizvodnjo preoblikovali v izdelavo nove generacije električnih avtomobilov. Proizvodnjo osem- in dvanajstvaljnikov bodo preselili v Hams Hall v Anglijo, ostale motorje pa bodo proizvajali v Avstriji na Štajerskem.

Večinski delež investicije bodo namenili bavarskim tovarnam. V Munchnu bodo proizvajali električni i4, v Dingolfingu električno različico serije 5 in 7 ter pred kratkim razkriti iX, v Regensburgu pa bo nastajal električni X1. V Dingolfingu se bo tudi podvojilo število zaposlenih na 2000 oseb. Tovarna v Leipzigu bo začela proizvajali model Mini Countryman, v isti tovarni ter v Regensburgu pa bodo proizvajali tudi baterijske module.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
marcipan
Zakaj so ti štromarji tako grdi ?
20.11.2020 9:52:52
tadejkrze
Ker je lepota subjektivna stvar?
20.11.2020 11:29:21
7even77
Nič prav posebej simpatičnega ni na tem vozilu. Še deluje ne bavarsko.
20.11.2020 12:25:52
7even77
Nič prav posebej simpatičnega ni na tem vozilu. Še deluje ne bavarsko.
20.11.2020 12:26:51
spartan
Ni slabo; s Hams Hallom sodelujem. So dober kupec. Upam, da dobijo še kaj drugega, kot samo 1.5 turbo benz....še kakšne 2.0. Tiste nad 2.0 naj kar izdelujejo v Steyerju.
20.11.2020 13:11:57
skrivo
To je pa Nemc. Najnovejšo tehnologijo bodo imeli doma, ostali bodo pa staro sranje dobili, še Avstrijci so za njih drugorarzedni, mi pa tretjerazredni. Elektročni avti bodo pa pri BMWju lepši, ko bodo klasiko pričeli opuščati in ko bodo lahko električnih sploh dovolj izdelali. iX ne sme biti prelep, ker jih potem ne bi dohajali delat.
20.11.2020 20:40:49
skrivo
Štromarji grdi? Načrtno, to je jasno. Starim proizvajalcem bi električarji v primeru splošne lepote lahko odžirali prodajo klasike. Spet čisto gri pa ne smejo več biti, ker jih Tesla z eksponentno rastjo proizvodnje vedno močneje štrene meša.
20.11.2020 20:44:59
matt0
skrivo, zakaj bi bila "grdota" načrtna? Če imajo kapaciteto za npr 150 tisoč EV letno jih bodo želeli toliko prodati, grdih ali lepih. Marže so itak na EV še višje
20.11.2020 21:09:13

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija