Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Kako nastajajo fantomski zastoji
Zanimiva kratka obrazložitev, zakaj na cestah oziroma avtocestah nastajajo dolge kolone, ki niso posledica nesreč. Tem bi se lahko zelo enostavno izognili. Kako? Preverite v spodnjem posnetku.
Peter Pirkovič
12. november 2019 | 7:15:00
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Lepo prikazano, folk se vleče, speljuje pred semaforji kot da ima ročno zategnjeno, tipkajo po telefonih, na obvoznici vozijo po prehitevalnem 80 na uro in potem zadnji trenutek zavijejo na izvoz iz prehitevalnega, jasno zavirajo na nulo. V glavnem folk sploh ni pri stvari ko vozi, nazaj sploh ne gledajo. Danes LJ - Vrhnika, pri Logu lepo piše vozi desno, prehitevaj levo. Tri vozila vozijo po prehitevalnem cca 100 km/h, na desni nikogar, dam smerokaz za zadnjim, nič se ne zgodi, grem na levi pas, oni trije še kar bluzijo na prehitevalnem...potem grem pač počasi po desnem mimo, čeprav vem, da sem bil v prekršku, oni pa tudi. Ko prehitim, oni še vedno bluzijo na prehitevalnem. Ni čudno, da je vse v treh krasnih, pa gneča itn.
12.11.2019 9:50:32
milky
Lep poskus z izobraževanjem ampak v Sloveniji na lep način kaj dopovedat nekomu je nemogoče. Da bi pa Provide uporabili za striktno kaznovanje takšnih iz videa in zagotovitev dejanske prometne varnosti ( in pretočnosti ), to pa ne. Itak je bolj nevaren 'manijak' ki vozi 180 po prazni avtocesti kot zombiji prilepljeni na mobilne zaslone in sprednje odbijače. Ali pa lepo kamere na nadvoz in lepo vročat plačilne naloge vsakemu, ki se vozi po levem pasu , ko je desni prazen. Še ena ideja za napolnitev proračuna. Ljubljana v špici - striktno za en mesec vsakemu kazen, ki zapre križišče in dejansko prevozi rdečo luč. Pa valjali bi se v denarju. Ampak itak bodo bedaki na ministrstvu kot papagaji ponavljali svojo 'hitrost ubija' še do prihoda samovoznih avtomobilov ( torej nekje leta 2100 ) - potem, ko bodo pa avti sami držali razdaljo in hitrost pa se bodo lotili ukrepov za zagotavljanje varnostne razdalje in pretočnosti.
12.11.2019 14:44:47
Msport2
Se strinjam, kar sta napisala oba... Jaz bi uvedel psihološke teste, pa se naj izlušči. Ni vsak za vse. Pa IQ tudi.
12.11.2019 15:50:14
aichi
V nemčiji majo to zelo lepo rešeno.. Njihova autobahn polizei se pelje mimo kolone in snema, potem pa v pisarni spišejo 20 položnic s slikami in se lahko uni, ki jih dobijo tudi zares le še slikajo!
12.11.2019 16:10:55
spartan
Nekaj je odvisno od voznikov, nekaj pa tudi od infrastrukture. Povsem jasno je, da rabimo ob taksnem povecanju tranzita 3-pasovnice.
12.11.2019 21:04:15

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija