
Leta 1917 se je dr. June McCarroll med vožnjo s svojim Fordom Modelom T tesno srečala z nasproti vozečim tovornjakom, zaradi česar je zapeljala s ceste. Ob tem se je domislila, da bi lahko cesto po sredini ločili s črto na dva vozna pasova. Toda ta zamisel se takrat ni pojavila čisto prvič. Leta 1300 je papež Bonifacij VIII ob večjem dogodku ukazal narisati črte na cesto v Rimu, vendar ne, da bi določil smer vožnje, pač pa so črte določale pasove za posamezne vrste prometa, denimo za vozove, konje in ljudi. Leta 1600 so s kamni različnih barv označili sredino ceste v Mehiki, leta 1792 pa so v Franciji in ZDA sprejeli t.i. zakon »desne strani«, vendar vse do prihoda in naraščajoče priljubljenosti avtomobila ni bilo potrebe po jasnih in doslednih cestnih oznakah.
Leta 1929 je bilo v ZDA 86 avtomobilov na 1000 prebivalcev, kar je pomenilo nenadno povečanje prometa. Zaradi vse večjega števila avtomobilov in njihove večje hitrosti v primerjavi z vozovi in kočijami se je pojavilo pereče vprašanje prometne varnosti. Leta 1930 so na Nacionalni konferenci o cestni varnosti v ZDA objavili podrobna navodila za uporabo cestnih oznak, ki so se nato še dopolnjevala.
Kalifornijski urad za promet se je kasneje idejni avtorici ločevalne črte poklonil tudi s simbolno gesto. Po njej so poimenovali odsek ceste Interstate 10, ki se tako imenuje Doctor June McCarroll Memorial Freeway.