Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Hišna alternativa za Taycana
Novosti   |   Premiera: Audi E-Tron GT in RS E-Tron
Hišna alternativa za Taycana
Audi je znotraj koncerna ponudil šport in zabavo za nekaj malega manj denarja.
Artur Švarc
9. februar 2021 | 20:37:00

To seveda ni prvi Audijev izlet v električni svet in ničelne emisije, tu so E-Tron in E-Tron Sportback, zdaj pa prihajata Audi E-Tron GT in RS E-tron GT, bratranca Porschejevega Taycana.

E-Tron GT je v osnovi precej podoben Taycanu, ima 93,4 kWh uro, 800-voltno arhitekturo, ki omogoča 80 % napolnjenost baterije v 23 minutah, električni motor na vsaki osi in dvostopenjsko avtomatiko zadaj.

Osnovni model ima 350 kW in 630 Nm navora, RS pa 440 kW in 830 Nm. Osnovni E-Tron GT do stotice pospeši v 4,1 sekunde, končna hitrost je 245 km/h, RS pa do stotice pospeši v 3,3 sekunde in doseže 250 km/h. Številke osnovnega GT pri zmogljivostih so slabše od vseh Taycanov razen eno osno gnanega.

Audi ocenjuje, da bo doseg standardnega E-Trona GT 383 kilometrov, RS pa 374 kilometrov. Podobno kot pri Taycanu tudi E-Trona GT drži zračno vzmetenje, voznik lahko spusti in dviga podvozje v razponu 4 centimetre. Pri RS je serijsko na voljo štirikolesni pogon, pri običajnem za doplačilo.

V serijski opremi so matrični LED-žarometi, za doplačilo pa snop dolgih luči dopolnjuje še laser, ki podvoji dolžino klasičnih žarometov.V notranjosti je poleg digitalnega merilnika še 10,1-palčni infotainment zaslon na sredinski konzoli. Za doplačilo je na voljo tudi head-up zaslon.

Cena modela e-tron GT bo v Nemčiji znašala 99.800 evrov, za različico RS e-tron GT pa bo potrebno odšteti 138.000 evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
911
Hm kot je zgledalo vse skupaj obetavno pa tole vsaj iz teh slik ne izpade lepo, enostavno je preveč vsega in ni elegantno, povrh vsega mi pa bočna linija deluje nekam neskladno.
9.2.2021 20:47:32
spartan
Meni je pa vsec, malo odmika od hisnega oblikovanja.
9.2.2021 22:17:51
7even77
Primerjaje s Taycanom, kot izhodiščem, precej bolj konkretna zadeva. Kar me pri Porscheju precej moti, že od premiere, je njegov prednji del. Tale Audi , s svojimi ostrimi potezami, ne le spredaj, temveč prav z boka in z enako zaključenim zadkom, deluje bolj izčiščeno, bolj odločno. Naslanja se na recimo A7, ki je že tako precej lep ingolštadtski model (že dolgo pred Taycanom ). Ker zelo verjetno nikoli ne bom imel nobenega od naštetih, je moje mnenje mirno lahko subjektivno.
10.2.2021 7:40:41
alfafil
Meni je avto bomba.
10.2.2021 10:36:57
shark911
Se tudi jaz strinjam,da je precej lepši spredaj kot Taycan,ki ima obupne sprednje luči
10.2.2021 11:25:13
v10power
Tudi meni je dober. Edino škoda, da ga ne poganja kakšen grmeč V8.
10.2.2021 12:18:52

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija