
Poleg modelov s konvencionalnim pogonom bo svojo različico Sportline dobil tudi Škodin električar. Ponujal bo možnost izbire standardnih 20-palčnih ali opcijskih 21-palčnih platišč. Šasija je okrepljena in znižana za 15 milimetrov v prednjem delu ter 10 milimetrov v zadnjem.
Različica Sportline se od slabše opremljenih družinskih članov loči po številnih sijoče črnih poudarkih zunanjosti, pragovih v barvi karoserije in ikonografiji Sportline. Zatemnjene zadnje šipe so v tem paketu standardne, enako pa velja tudi za matrične LED žaromete in zadnje LED luči s sekvenčnimi smerniki.
Spremembe so opazne tudi v notranjosti. Črno oblazinjenje dopolnjuje s črnim umetnim usnjem in sivimi šivi prekrita armaturna plošča. Črni športni sedeži z integriranimi vzglavniki so del standardne opreme, oblečeni pa so v mikrovlakna v videzu semiša. Športni videz dajejo avtu tudi usnjen prirezan volan in stopalke v videzu aluminija.
Enyaq Sportline iV bo na voljo predvidoma sredi letošnjega leta, kupci pa bodo lahko izbirali med zadnjim ali štirikolesnim pogonom. Osnovna izvedba bo imela 132 kW moči, sledila bo vmesna različica z močjo 150 kW, najzmogljivejša izbira pa bo različica z dvema elektromotorjema, ki bo imela 195 kW moči in 425 Nm navora.
Vstopni model s pogonom na zadnja kolesa in 62 kWh baterijo bo ponujal doseg več kot 400 km, vmesni z 82 kWh baterijo in enakim pogonom obljublja doseg več kot 520 km, z najmočnejšim Enyak Sportline iV, ki bo imel dva elektromotorja, pogon na zadnja kolesa in baterijo 82 kWh, pa bodo kupci lahko prevozili več kot 500 km z enim polnjenjem.





