
Srce novega GT3 je 4-litrski šestvaljni bokser s 374 kW (509 KM) in 469 Nm navora. Motor se zavrti do 9000 vrtljajev, moč prenaša sedemstopenjska avtomatika, opcijsko je na voljo ročno menjalnik. Do stotice avto pospeši v 3,4 sekunde, končna hitrost je 317 km/h.
GT3 ima tudi drugačno vzmetenje kot Carrera, namesto MacPhersonove noge je tu dvojno vpetje, niti en del pa ni enak kot pri običajnem 911.
GT3 se od običajnih bratov razlikuje po dveh vstopnikih za zrak na sprednjem pokrovu, sprednji zavihek in difuzor sta nastavljiva, podvozje je širše za 5 centimetrov in na zadku kraljuje velikanski nastavljivi spojler. Za zmanjšanje teže sta motorni pokrov in zadnji spojler iz karbonsko ojačane plastike.
Avto je obut v 20-palčna kolesa spredaj in 21-palčna kolesa zadaj. Sprednji zavorni diski merijo 408 mm, opcijsko so na voljo tudi keramični.
Prav tako je nadgrajena notranjost z gumbom za nastavljanje programa na volanu, tu je prestavna ročica dvosklopčne avtomatike, ki je precej podobna ročni, ob serijskih sedežih so na voljo opcijsko še športni Plus sedeži z 18 načini nastavljanja ali karbonske školjke, ki zmanjšajo težo avta za dodatnih 12 kilogramov.

