Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Pravnuk Busa tudi kot hibrid
Novosti   |   Premiera: VW Multivan T7
Pravnuk Busa tudi kot hibrid
Volkswagen je novo generacijo T7 razvijal kar nekaj let in vmes postavil generacijo 6.1.
Artur Švarc
10. junij 2021 | 22:30:00

Zdaj je sedma generacija postala uradna, predstavil pa jo je Multivan, medtem ko bomo na Transporterja še malo počakali.

Glavna novost so pogoni, predvsem priključni hibrid. Pod oznako eHybrid najdemo kombinacijo 1,4-litrskega TSI in 85-kilovatnega elektromotorja, skupaj premoreta 160 kW (218 KM). Za doseg skrbi 13 kWh baterija v dnu vozila. O dosegu in polnilnih hitrostih zaenkrat VW še ne piše.

Drugi motorji, ki bodo na voljo, so turbo 1.5 TSI s 100 kW (136 KM) ali močnejši 2.0 TSI s 150 kW (204 KM). Tu je tudi dizelski 110-kilovatni (150 KM) 2.0 TDI. Na voljo je le en menjalnik – 7-stopenjski DSG, medtem ko ima hibridna različica šeststopenjskega.

Bistvo Multivana je vsestranskost. T7 je malce večji od predhodnika in v najdaljši različici ponuja 4053 litrov prtljažnika. Notranjost se zgleduje po aktualni generaciji hišnih sorodnikov z digitalnimi merilniki, tako merilniki kot infotainment merijo 10 palcev, sedežna razporeditev pa je modularna in omogoča enostavno premeščanje, odstranitev in obračanje druge in tretje vrste ter pomik mizice.

Med opcijami najdemo panoramsko streho in head-up zaslon, prvi v komercialni vrsti Volkswagnov.

Dizajn notranjosti je minimalističen, aplikacije pa omogočajo od realno častnih prometnih informacij do samodejnega klicanja servisa v primeru okvare. Harmon Kardonov avdio sistem za doplačilo ima 14 zvočnikov in 840 vatov moči.

Ne manjkajo niti asistenčni sistemi, VW jih je preštel 34, ki skrbijo za varnost, udobje in pomoč. Seveda govorimo tudi o samodejnem zaviranju in sistemu za ohranjanje voznega pasu že v serijski opremi. Tu je Car2X, komunikacijski sistem, ki omogoča izmenjavanje podatkov z drugimi avtomobili o potencialnih nevarnostih. Tu je tudi avtopilot kot del IQ.Drive sistema s prediktivnim tempomatom in lane assistom.

Multivan pride v salone jeseni.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Lovro7
Spredaj ok, zadaj pa nekaj ne štima... spominja celo na prvo generacijo hyundai h1 iz leta 1997...
11.6.2021 0:01:38
RenaultF1
Meni bolj vleče na aktualnega tourana ki je zelo verjetno pred ukinitvijo
11.6.2021 3:52:18
7even77
Da je narejen premišljeno in ne na minljivi, prvi vtis, je verjetno dovolj očitno. Znotraj je precej zračen. Prav tako široko prilagodljiv. Na zunaj pa mene oblikovno in spredaj neomajno takoj spomni na Caddyja, vred z lakiranimi mrežicami maske (kar ni nujno všečno), zadaj pa je, po mojem, namenoma uporabljena horizontalna namesto vertikalne postavitve luči, d a s tem manj oziroma nič ne spominja na 6.1.. Kot malce redizajnirani Sharan... Tudi tu velja, da ni nujno, da je to vsem všečno. A vseeno menim, da bi bile luči v slogu 6.1. tam zadaj boljša rešitev.
11.6.2021 7:39:15
bacco
Če že ni prav lep bo pa vsaj drag... pa 1.5 tsi bo zagotovo zelo prodajana verzija
11.6.2021 7:57:38
rovokopac
Zakaj ima pa v tem primeru 1.5TSI samo 136KM? Upam, da naredijo tudi kakšno bolj oskubljeno verzijo. Ne rabimo vsi vse te šminkarije. Za marsikoga bi pa bila ta verzija tudi dobra za prevažanje robe. Pa na koncu: Upam, da ne bodo zaradi tega ukinili Sharana.
11.6.2021 9:16:25
bacco
Rovokopač, kdo pa kupi Multivana za robo vozit? Za to imaš Transporterja v vseh možnih variantah...
11.6.2021 10:55:53
rovokopac
Pač ga rabiš za osebne namene, za družino, izlet... Zjutraj pa za službene/poslovne zadeve. Saj Sharan tudi ni za robo vozit, pa se ga zelo veliko uporablja v te namene.
11.6.2021 12:47:37
IcEmAn
Kolikor vem, aktualna Touran in Sharan ne bosta dobila naslednika, tako da te bodo lepo "prisilili" k temu, da kupiš ali Tiguana (Allspace) ali pa Transporterja/Multivana. Mi pa pri T7 tako, kot že pri Caddy-ju, ni všeč, da je na sprednjem odbijaču mrežica v barvi avta, deluje ceneno. Bo pa tole "super", ko boš kje poškodoval to mrežico in boš moral menjati cel odbijač (predvidevam, da sta mrežica in odbijač en kos)...
11.6.2021 15:22:00
DarkoLazic1998
Spet opevani "ljudski avto"... poglejte na ceste samo bigatuni in šiptar gradnje vozijo VW kombije saj se cena zače pr 30tiosočih evrih navzgor..
11.6.2021 15:47:49
rovokopac
Touran in Sharan sta najbolj uporabna vozila od VW. Edino napako so naredili, da je Touran po velikosti preveč blizu Sharanu. Še bolje pa bi bilo, da bi naredili kratkega in dolgega Sharana. Tako kot pri Tiguanu. Bo pa mana s suv-i 1x končana, ko bodo ljudje začeli malo mislit, da je fajn imeti malo več prostora. Sploh pa v Sharanu že tako ali tako sediš višje kot v marsikaterem suv-u.
11.6.2021 15:55:27
klemens
Sharan/Alhambra sta mi bila zanimiva, potencialno tudi v izboru. Žal zastarela. Imam občutek, da želijo z multivanom sedaj zajeti krog kupcev, enoprostorcev in kombijev. Podobno kot Citroen s Space tourerjem. Jaz si ne želim dostavnika, bi pa imel volumensko večje vozilo. Multivan je zame drag, pa malenkost prevelik.
12.6.2021 0:23:44
IcEmAn
Sej Zafiro so tudi iz enoprostorca "prekrstili" v kombija. Ne vem, a (večji) enoprostorci res niso več zanimivi ali jih proizvajalci umetno ubijajo in kupce silijo v dražje avte (tako pri nakupu kot po nakupu)?
12.6.2021 14:34:43
1-2-3
Po mojem res ni več zanimanja za avtomobile tipa Touran, Sharan… Tourana še vidim na cesti, za Sharana se pa iskreno ne spomnim, kdaj sem nazadnje kakšnega videl. Medtem ko recimo kamorkoli se obrnem pripelje mimo kakšen Kodiaq. Tako, da se jim po mojem res ne splača met teh modelov, pa raje prodajajo takšne kombije za tiste, ki nočejo terence, ker kombije itake razvijajo za gospodarska vozila.
12.6.2021 22:00:33
rovokopac
Mogoče si pa malo slep. Sharanov je kar precej. Zadnji inkarnaciji Tourana in Sharana sta si pa toliko podobni, da hitro spregledaš. Ravno berem, da bo Multivan od 45k€ naprej. Ne verjamem, da bi sami sebe zaklali z ukinitvijo razreda od 20k-40k€. Prej bi rekel, da bodo obstoječa modela vlekli naprej. Kakšnih hudih posodobitev itak ne rabita. No, kakšen facelift bo prišel sem pa tja. Korejci bi zelo hitro zapolnili ta cenovni razred.
14.6.2021 8:10:03

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija