Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Po sedmih letih vse pride prav
Novosti   |   Premiera: Lexus NX
Po sedmih letih vse pride prav
Lexus NX je odslužil svojo prvo sedemletko – naslednik prinaša cel kup novosti.
Artur Švarc
14. junij 2021 | 0:01:00

Srednji križanec je v sedmih letih našel 170 tisoč kupcev in je bil za japonsko znamko eden najpomembnejših modelov tako po prodajnem deležu kot pridobivanju novih kupcev.

Tako na prvi pogled druga generacija, ki prihaja na trg konec letošnjega leta, deluje kot zelo zadržana evolucija, a vendarle je kar 95 % delov novih. Novi NX je tudi večji, daljši in širši je za 2 centimetra, višji za pol. Medosna razdalja se je povečala za 3 centimetre.

300h AWD je dobil naslednika 350h, ki je na voljo tako s sprednjim kot štirikolesnim pogonom. Za bencinsko moč skrbi 2,5-litrski bencinar, za prenos CVT menjalnik. Sprednje gnani ima en elektromotor spredaj, AWD še enega zadaj. Sistemska moč je 178 kW (242 KM) za obe različici. Do stotice 350h pospeši v 7,7 sekunde, končna hitrost je 200 km/h.

Novost je 450h+, ki ni samo prvi PHEV NX, pač pa prvi pri Lexusu. Dosedanja filozofija, da polnjenje preko kabla ni del prioritet njihove klientele, stopa na stran. 2,5-litrski štirivaljnik s CVT menjalnikom ima elektromotorja spredaj in zadaj in stalni štirikolesni pogon. Sistemska moč je 225 kW (306 KM), do stotice pospeši v 6 sekundah, povprečna poraba po WLTP pa je pod 3 litri na 100 kilometrov.

Baterije premorejo 18,1 kWh, kar naj bi bilo dovolj za 63 električnih kilometrov pri hitrosti do 135 km/h. Končna hitrost je kot pri 350h, 200 km/h. Polnilna moč je 6,6 kW.

Novi NX si deli platformo GA-K z novo Toyoto RAV4, a pri Leuxusu zagotavljajo, da so jo prikrojili čisto drugače in pustili NX-u njegov značaj.

Lexusovi fantje so vsemu skupaj nadeli geslo »takumi, tacuna, omotenaši«, kar pomeni kot prvo mojstrstvo, ki se kaže v izbranih materialih in kakovosti izdelave, tacuna je duhovna povezava konja in jezdeca v eno, kar so izvedli v intuitivni in logični postavitvi notranjosti, voznik pa lahko vse upravlja z rokama na volanu. In za konec, omotenaši naslavlja pozornost do voznika pri vsaki podrobnosti.

Japonščini ob bok, Lexus NX prinaša nov multimedijski sistem, ki je trikrat hitrejši od aktualnega, drsna ploščica, ki je slabo oponašala miško, je šla v pokoj, reč pa zdaj sliši »Hej, Lexus!« in od tu naprej ustreže voznikovim muham in željam, če jih le razume.

Lexusov Safety System + je standarden pri vseh nivojih opreme, zaznava pešce, predvideva trčenje in prepreči, da bi odprli vrata, če sistem zazna, da je ob avtomobilu promet. Skratka, nič več letečih kolesarjev.

Kot rečeno, druga generacija NX bo v salonih, preden se zavrtimo v 2022.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
911
Lep. Samo ne vem pa kje ste dobili podatek o prodaji. Samo v usa je bili v zadnjih sedmih letih prodano slabih 340 tisoč vozil.
14.6.2021 20:03:35
shark911
Luksuzna verzija RAV4....nisem ravno ljubitelj Lexusa,ampak tole bi pa imel v PHEV verziji,lepa oblika tako zunaj kot znotraj,nimam pripomb!
14.6.2021 20:56:01
IcEmAn
Sicer mi Lexusi nekako niso bili nikol ne vem kaj, ampak tale mi je pa res všeč in se ga ne bi branil.
14.6.2021 22:01:14

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija