Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Med Kono in i20 je prostor našel Bayon
Novosti   |   Slovenska premiera: Hyundai Bayon
Med Kono in i20 je prostor našel Bayon
Hyundai je iz svoje turške tovarne k trgovcem v Slovenijo poslal nekaj prvih primerkov novega športnega terenca, ki je izdelan na osnovi i20. V letošnjem letu bodo zanj poskušali najti vsaj 300 kupcev.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
18. junij 2021 | 0:38:00

Bayon je mali križanec segmenta B izdelan izključno za Evropo in kot tak tudi oblikovan po zadnjih najnovejših oblikovalskih smernicah, ki jo korejski proizvajalec v zadnjem času uveljavlja domala v vseh svojih avtomobilih. 4,18 metra dolgi Bayon ima skoraj 19 centimetrski odmik od tal, kar mu omogoča lahkotno vožnjo po makadamu, pa čeprav v ponudbi nima štirikolesnega pogona. Kupci ga tem razredu zagotovo ne bodo pogrešali, saj bi s tem dodatkom močno narasla cena. Novinec je na voljo s klasičnim 1,2-litrskim MPI motorjem z 62 kW, ki je hkrati edini v povezavi s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko bo najbolj priljubljeni med kupci, litrski turbo T-GDI s 73,5 kW (100 KM), serijsko opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Vrh ponudbe bo predstavljal litrski T-GDI motor s 88 kW (120 KM), prav ta pa bo imel vgrajen inteligentni 6-stopenjski ročni iMT menjalnik. Pri motorizaciji velja omeniti še to, da je oba turbo motorja možno spojiti z blago-hibridno tehnologijo (48-voltna baterija), a bo cena v tem primeru poskočila za 900 oziroma 1200 evrov.

Dobro je vedeti, da ima Bayon najmanj 411 litrov velik prtljažnik, ki ga je možno z zlaganjem naslona zadnje klopi (60:40) povečati na 1205 litrov, na drugi strani pa je v voznikovem delu ta lahko opremljen z digitalnimi merilniki (10,25-palčni zaslon), osrednjim 8- ali 10,25-palčnem zaslonom, z Bose ozvočenjem, s sistemom za brezžično polnjenje, s tremi USB vhodi in sistemom Bluelink, ki omogoča, da uporabnik na daljavo preverja potovalne podatke in stanje avtomobila. Ker gre za nekakšen klon modela i20, je jasno od njega prevzel tudi vse najsodobnejše varnostne sisteme. Bayon zna med drugim samodejno zavirati če vidi oviro pred seboj, zna ohranjati smer vožnje, prepoznava prometne znake ali avtomobile v mrtvem kotu ter voznika opozori, da je morda utrujen ali pa da so ob zapuščanju vozila na zadnji klopi ostali pripeti še najmlajši potniki.

Kot že omenjeno, Bayon se uvršča med Kono in i20. Tudi po cenovni plati. Je približno dva tisočaka dražji in ravno toliko cenejši od obeh omenjenih. Z začetnim popustom Bayon v Sloveniji stane 15.490€, a kupcem najbližji bo tisti z 1.0 T-GDI 100 motorjem, katerega cena se giblje med 16.590€ in 21.990€. In prav ta bo imel na voljo kar 5 paketov opreme. Več v priloženem ceniku.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
To je nekaj, kar je pri Kiji Stonic.
18.6.2021 8:34:14
klemens
Že nekaj mesecev jih gledam na šleperjih, zame eden najslabše oblikovanih jundajev.
20.6.2021 23:41:45

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija