Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Dodatnih 28 centimetrov in 608 litrov prtljažnika
Novosti   |   Premiera: Peugeot 308 SW
Dodatnih 28 centimetrov in 608 litrov prtljažnika
Po kombilimuzini se širši javnosti zdaj predstavlja še njegova kombijevska izvedba. Je daljša, ima več prostora v potniški kabini in prtljažniku kot predhodnik, hkrati pa so Francozi poskrbeli še za elektrificirani pogon.
Peter Pirkovič
22. junij 2021 | 10:05:00

Čeprav enoprostorci na obroke umirajo, se zdi, da se klasičnim karavanom priljubljenost čedalje povečuje. Tako bo tudi Peugeot 308 SW vstopil v napet boj za kupce z nemškimi konkurenti kot so Golf Variant, Octavia Combi, Leon Sportstourer, čez nekaj mesecev pa se na isti osnovi kot Peugeot 308 SW predstavi še Opel Astra Sportstourer.

Tako kot petvratni 308 je tudi karavan grajen na EMP2 platformi, ki prinaša številne tehnične novosti, povsem na novo oblikovno zasnovan zadek in jasno nov logotip. Še bolj kot oblika gre pri temu modelu izpostaviti uporabnost prtljažnega prostora. V zadnjem delu avtomobila bo za 608 litrov prostora (pri hibridnih verzijah 548 litrov), v kolikor to ne bo zadostovalo, uporabnik v nekaj potezah preklopi naslon zadnje klopi (40:20:40) in na tak način pridobi zajetnih 1634 litrov oziroma 1,85 metra ravne površine za nalaganje daljših stvari. Vse te dimenzije dajejo jasen signal, da se je 308 SW v novi generaciji dimenzijsko povečal. Od prejšnje generacije 308 SW je za 6 centimetrov daljši in dva centimetra nižji, medtem ko je od petvratnega brata kar za 28 centimetrov daljši, kar pomeni, da v dolžino meri 4,63 metra, medtem ko je medosna razdalja dobila 55-milimetrski prirastek (2,73 metra).

Potniška kabina je temu primerno še nekoliko prostornejša in kot nalašč primerna za družinsko ali poslovno rabo. Voznikovo delovno okolje predstavlja že uveljavljen Peugeotov i-Cockpit, ki vsebuje 10-palčno digitalno instrumentno ploščo, ta pa pri GT modelih vsebuje tudi 3D možnost. Tehnološka opremljenost se nadaljuje z LED ambientalno osvetlitvijo kabine, Focal ozvočenjem in 10-palčnim zaslonom na vrhu sredinske konzole, medtem ko nov paket programske opreme i-Connect omogoča programiranje osmih različnih profilov in brezžično zrcaljenje zaslona. Avto je opremljen s številnimi varnostnimi možnostmi, kot so zaznavanje mrtvega kota, 180-stopinjska vzvratna kamera 360-stopinjska pomoč pri parkiranju s štirimi kamerami in funkcija klica v sili, v kratkem pa bodo ta seznam še dodatno posodobili.

Motorna paleta je na las enaka kot pri kombilimuzini. V ospredju bo 1,2-litrski turbo trivaljni motor z 81 in 96 kilovati moči, na voljo bo tudi 1,5-litrski dizel s 96 kilovati, veliko poudarka pa namenjenega priključno-hibridnemu dvojcu z oznakama Hybrid 180 in Hybrid 225. Že same oznake razkrivajo sistemsko moč obeh pogonov, ki je v osnovi sestavljen iz 1,6-litrskega bencinskega 110- oziroma 132-kilovatnega motorja, k vsakemu pa je dodan še 81-kilovatni električni motor in 7,4 kWh litij-ionska baterija. Ta omogoča, da se avto na elektriko pelje do 60 km, polnjenje teh pa preko 7,4 kW polnilnika traja slabi dve uri. V obeh primerih je pogon speljan na sprednja kolesa, moč pa prenaša 8-stopenjski samodejni menjalnik.

Avto v prodajne salone prihaja proti koncu letošnjega leta.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs
Lepo za gledat na daleč, lepe tudi podrobnosti. Ampak skupaj je po mojem okusu na tem avtu že vsega skupaj preveč. Seveda govorim le o obliki in me to niti najmanj ne bi odvrnilo od nakupa, če bi rabil te vrste avto. Po vsem drugem je tole ena najboljših ponudb na trgu danes - če ne bi bil tako drag.
22.6.2021 13:53:09
1-2-3
Meni tole zgleda še bolje od navadnega hatchbacka.
22.6.2021 22:20:04
klemens
Oblikovno res lep, edino zadek že na meji kičastega.
22.6.2021 23:56:34
7even77
Veliko vsega, v želji po impozantnosti, ee lahko zelo hitro obrne v veliko preveč vsega. In bojim se, da je jim je ravno pri SW-ju to, žal, "uspelo". V primerjavi s 5-vratnikom vsaj... In preveč očitno ter umetno povzdigovanje na t.i. "premium" poličko lahko pomeni dokaj boleč zdrs z le-te. Da ne bo zablod - kot samostojna enota je tale avtomobil zelo lep na pogled, z očitnim trudom izdelati čutilom prijetno celoto! Gotovo eden boljših Stellantisov. A bojim se, da je trajnostno bolj šibak, kot večji del PSA-jevih proizvodov. Mu privoščim svetlo prihodnost, obema izpeljankama torej.
23.6.2021 8:01:14

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija