Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Lotusov poslednji za nizko ceno
Novosti   |   Premiera: Lotus Emira
Lotusov poslednji za nizko ceno
To je (menda) zadnji Lotus z motorji z notranjim izgorevanjem, ki nadomešča kar tri modele. In tudi prvi novi po več kot desetletju.
Artur Švarc
7. julij 2021 | 9:36:00

Emira je zamenjava za Elise, Exige in Evoro in labodje jezero ICE v Norfolku. Avto je postavljen stopničko nižje od Evije, električnega hiperšportnika in namerava mešati štrene Alpine A110 in Porscheju 718. V dolžino meri 4,41 metra, širok je 1,90 metra in visok 1,23 metra. To pomeni, da je občutno večji od Elisa in za odtenek večji od Evore.

Medosna razdalja je večja od konkurence in meri 2,58 metra, kar je celo več od Porscheja 911 (992), teža pa je 1405 kilogramov. Kar se tiče motorizacije, avto ima še naprej preizkušen Toyotin 3,5-litrski prisilno polnjeni V6, nov pa je AMG-jev 2-litrski turbo. Gre za isti motor, ki poganja aktualno generacijo Mercedesov z oznako AMG 45 in zmore do 310 kW v 45 S. Najmočnejši štirivaljnik v serijskih avtomobilih je povezan z osemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, medtem ko je Toyotin V6 na voljo tako z ročnim kot samodejnim menjalnikom.

Pri Lotusu niso navedli moči obeh motorjev, le da je največji navor 430 Nm. Najmočnejši od dvojice do stotice pospeši v manj kot štirih sekundah in pol, Emira pa doseže 290 km/h.

Emira je globalni Lotus in ima evolucijo linij svojih predhodnikov z aktualnimi triki kot so LED luči. V notranjosti naletimo na sodobno armaturko z zasloni – 12,3-palčni je za voznikov zaslon, na sredi je 10,25-palčni infotainment. K udobju spada vse, od aktivnega tempomata in ambientalne osvetlitve do električno nastavljivih sedežev in celo senzorja za dež.

In to še ni konec, Emira ima parkirne senzorje spredaj in zadaj, električno poklopljiva ogledala, stranske zračne zavese, brezkontaktno odklepanje in samodejno zatemnitev vzvratnega ogledala. Opcijsko lahko v Emiro naložimo trše vzmetenje in obujemo Michelinove Pilot Sport Cup 2s gume.

Emira prihaja na trg prihodnje poletje, njen adut pa bo cena – 70 tisoč evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Andrej1412
Zunaj izgleda lepo. Z vso dodatno opremo pa to ni več pravi Lotus. Od Lotusa pričakujem lahkega, brekompromisnega atleta brez odvečne navlake z dodatno opremo.
7.7.2021 21:43:50
spartan
Se strinjam...to ni Lotus. Majhna teza, velika moc na liter prostornine, nora lega na cesti....Elise je zame zadnji pravi Lotus. To je skropucalo.
7.7.2021 22:16:24
spartan
So se že drugi pojavili, ki bi radi zapolnili nišo, ki jo bo zapustil Lotus...recimo Wells Vertige.
8.7.2021 12:48:00
Aichi
Problem pri tem je - nikol slišal!
8.7.2021 15:04:54
klemens
https://www.kolesa.ru/news/novoe-britanskoe-kupe-wells-vertige
8.7.2021 15:59:13
spartan
Na Goodwoodu so bili. Drugače pa uradna stran proizvajalca.....https://wellsmotorcars.com/ Tradicija živi naprej
9.7.2021 9:58:11
spartan
Kitajci so loleki....potrebno je gojiti tradicijo. V povsem drugo stran so šli od ustanovitelja Lotusa Chapmana.
9.7.2021 10:01:45
Macolar
Kutajci dobro vedo kaj delajo. Vse kar so prevzeli so rešili pred propadom.
9.7.2021 11:32:43
spartan
Saj ni neka skrivnostna strategija....znebijo se balasta; v prvi vrsti nastavljenih direktorjev, potem pa še lenuhov v proizvodnji in po pisarnih. To je skrivnost uspeha
9.7.2021 12:37:21

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija