
Nova prestižna električna kupejevska limuzina je bila grajena na novi platformi EVA, ta pa med drugim omogoča, da naj bi z enim polnjenjem baterij doseg znašal okrog 750 kilometrov. To bo nedvomno pomemben mejnik, a potrebno je počakati na uradne tovarniške informacije.
EQS bo poleg pogonske tehnike navduševal tudi s povsem novo zasnovo armaturne plošče, ki je pravzaprav v celoti en velik zaslon. Gre za 1,41 metra dolgo digitalizirano strukturo, v kateri so združeni trije zaslon (merilniki, osrednji infotainment in zaslon za sovoznika). V ozadju ga poganja izjemno zmogljiv sistem z 8-jedrnim procesorskim sistemom, 24 GB RAM-a in hitrost RAMA- 46,4 GB/s, prav tako velja omeniti, da je ta opremljen z OLED tehnologijo in s haptičnimi povratnimi informacijami (to je vibracija osnovnega stekla, ki na prst prenese občutek pritiska na fizični gumb). Zaslon za sovoznika omogoča dostop do različnih sistemov, da bodo potovanja in pavze med polnjenjem prijetnejši, a vendar je uporaba teh med vožnjo omejena, v kolikor sistem zazna, da je voznik umaknil pogled s ceste. V kolikor sopotnika ni na sprednjem sedežu, se na zaslonu prikažejo le okrasne slike. Seveda, bo Mercedes ta velik zaslon primerno dodatno zaračunaval (kot dodatna oprema), saj bosta v vstopni verziji na voljo le dva zaslona, po vzoru sedanjega razreda S.
















